řádit. Oba dva nadevše milovali silnice. A kruhové šílenosti. Nééé koblihy. Kruhové objezdy. Ty jim totiž vydělávaly peníze. Jeden, chtěl pořád za předražený náklady stavět a druhý, prohánět modré majáky s uklánějícími se davy platících, plačících, poddaných podél cest. Chybou ale bylo, že jim tam jezdila a překážela auta. No uznejte, jak si to mohla dovolit bez povolení a bez organizovaného dopravního (ne)řádu. Navíc si stěžovat, takový nesmysl, že cesty jsou tak nesjízdné, že i frontová linie Druhé světové války byla v sjízdnějším stavu. Navíc i válečné ztráty na vojácích, začínají prý nápadně připomínat ztráty řidičů bojujících na zteči v první linii. O škodách na majetku, vozidlech v miliardách jen nevěřícně kroutili hlavou, cože si to zde lidé dovolují ...no lháři. I vydali dle rozumu svého a po svém nařízení, která měla lid drzý a prolhaný, umravnit. Tvrdé represe a ještě tvrdší protichůdná, nesmyslná, nařízení brzy přinesla své ovoce.
Modré majáky konečně létají celou zemí, jak zběsilí, kam jen oko pohlédne. Lidé, nemajíce, co již ztratit bez řidičských průkazů a ignorující nezaplatitelné pokuty a šílená nařízení, nemaje možnosti parkování i klidu, ztratili zábrany pudu sebezáchovy a začali jezdit podle svého. I přišly další nařízení a ještě šílenější pokuty a... lidé?
Proměnili silnice v bojovou linii...
Bzuk a Tuk, aby lidi zastavili, po celém území nechali vše, co mohli, vše co vypadalo jako silnice přeměnit v zákopy a zátarasy. Ve snaze udržet peníze do blízkých kapes svých dobrodějů a v zápalu boje, přestřelil Ťuk v médiích, když prozradil záměr udržet jen hlavní silnice, dálnice a silnice 1, maximálně 2 třídy, se slovy...na ostatních se stejně nejezdí...a na kritiku, že právě ty silnice jsou nejvíce ničeny, jím posílanými těžkými auty a enormním dopravním zatížením, kvůli jeho politice, toto popřel se slovy...na třetí a čtvrté třídy nákladní auta nejezdí...
I zasmál se sám sobě, že se zesměšnil. Právě již 4 roky zde kolony těžkých aut decimují zbytky cest ještě z dob dávno minulých, Římanů, Napoleona, Hitlera... ve snaze ušetřit na nákladech provozu vozidla.
Jenže, jenže, tudy Bzuk a Ťuk nikdy nejeli. Proč také? Tady jim malé firmičky spravováním silnic milionky do kapsičky, rychle nevydělají. To velké firmy, velké silnice (opravující se, ve stejných úsecích, stále znovu a znovu)...velké pokuty a zabavovat auta. To by bylo, aby si honorace nevozila zádel, po hezkých pohodlných dálnicích bez otravných aut s ještě otravnějšími řidiči za doprovodu, klidně si pomrkávajících spokojených policejních majáků...
Bzuk a Ťuk...již brzy...,...otevřou novou frontu.
Frontu na STK s heslem ...týden staré, patří do šrotu a zaplatit šrotovné...
Třeba, taky poputují ...do hezké cely a nejen za podvody s dotacemi, zakázkami a mýtném..., ale to je již jiná pohádka.
Poznámka: Jakákoliv podobnost (byť v tomto případě s večerníčkovými postavami je vizážně i skutkově neuvěřitelná) s ministrem dopravy a ředitelem dopravní policie je opravdu, ale opravdu náhodná...