Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Exekutor a soudy, ruku v ruce, zlodějů to instituce...

Právo jen pro vyvolené...aneb to by bylo, aby jsme si na tučná konta nenakradli pod dohledem státu... (napsal vlastní osobou autor...doplněno na radu idnes.cz)

Nebudu nic popisovat.Číst umíte.

Přeji pevné nervy popisu, jak nás zadlužuje,vědomě stát..

Ministerstvo spravedlnosti

xxxx xxxxxxxxxx, RČ: xxxxxx/xxxx, trvalý pobyt – XXXXXXXXXXXXX, Chomutov
                              adresa pro doručování:  P.O.: BOX XXX, PSČ XXXXXX, Praha XX

V Praze dne 10.10.2016

Stížnost na (ne)činnost Okresního soudu v Chomutově ve věci pozastavení exekuce č.j. 26 EXE XXXXX/XXXX do rozhodnutí Krajského soudu v Ústí nad Labem o neplatnosti exekučního titulu 44 C XXX/XXXX vydaného Okresním soudem v Chomutově  a usnesení soudního exekutora JUDr. Ivo Luhana v Praze 1 ve věci 099 EXXXX/XXXX, kterým je vymáhán  domnělý dluh dle výše uvedeného exekučního titulu.
Ve věci bylo vydáno usnesení Krajského soudu v Ústí nad Labem č.j. 14Co XXX/XXXX (to bylo doručeno Okresnímu soudu v Chomutově 19.7.2016). Mně bylo doručeno až v závěru července 2016. Jím bylo rozhodnuto, že má Okresní soud v Chomutově neprodleně posoudit můj návrh na odklad exekuce a výsledek zaslat exekutorovi k dalším úkonům (§55b odst.4,§454 ex.ř.). Dosud se však tak nestalo.

Souběžně jsem podala prostřednictvím svého právního zástupce dne 15.9.2016 návrh přímo soudnímu exekutorovi JUDr. Ivo Luhanovi na pozastavení výkonu exekuce dle §54 ex.ř.  do pravomocného rozhodnutí Krajského soudu v Ústí nad Labem o mém návrhu na určení, že usn. Okresního soudu v Chomutově č.j. 44 CXXX/XXXX je neplatné. Ten dosud písemně nereagoval na můj návrh. Pouze se jeho pracovníci v telefonickém rozhovoru vyjádřili, že nevyhověli mému návrhu. Věc údajně postoupili k vyřízení  Okresnímu soudu v Chomutově dne 22.9.2016.Od té doby již uplynula lhůta 15 dnů, aby soud v této věci dle §54 odst. (7) rozhodl a reakce není dosud žádná.
Stížnost podávám pro neřešitelnou osobní situaci způsobenou neetickým výkonem exekučního práva v rozporu s osobními právy jakožto osoba ocitnuvší se zcela bez prostředků i zázemí pro neúměrné prodlužování úkonů soudního řízení popírajícího má Ústavní práva a právo na spravedlivý proces dle OZ,ES,LS článku 36.

V loňském roce jsem u svého zaměstnavatele zjistila nesrovnalosti v měsíční výplatě, aniž bych byla uvědomena o skutečné podstatě věci soudem a exekutorem. Jedná se o exekuci uvalenou na mou osobu ve sporu s leasingovou společností Essox s.r.o.. Přičemž jsem již jednou spor s touto firmou ve stejné věci vyhrála, a k předmětu žaloby již uplynula promlčecí lhůta dle Občanského zákoníku.  Uplatnění možného znovuotevření sporu žalobcem o domnělou dlužnou částku bylo tedy možné jen proto, že jsem nemohla uplatnit svá práva. Veškerá korespondence soudu pro mě byla směrována na adresu, kde jsem se nemohla zdržovat. Přičemž soud mojí doručovací adresu v místě mého pracoviště v Praze znal, protože jsem mu tuto adresu sdělila v předcházejícím sporu o shodný předmět s totožným žalobcem.

Vzhledem k tomu, že přidělený současný exekutor byl vykonavatelem i ve sporu minulém byla mu známa má aktivní adresa. Svou povinnost danou mu zákonem tak nenaplnil a já musela dohledávat listinné materiály u svého zaměstnavatele, kterým je zahraniční společnost a mám tedy ztíženou situaci kontaktu.

 Po získání rozhodnutí jsem nemohla uvěřit rozsudku soudu v Chomutově, kterým mě již předem vyloučil nejen z projednání, protože mi byla úmyslně zasílána korespondence na magistrát Chomutova (popsáno v rozsudku…že soudu byla známa adresa, na které se nezdržuji jakožto i jiné adresy včetně adresy rodičů a kontaktní adresa v Praze na níž se mnou 7 let soudy komunikovaly). Přičemž z o.s.ř. plyne podle §46b, -neuvedl-li adresát ve svém podání nebo jiném úkonu vůči soudu adresu , na kterou mu mají nebo mohou být doručovány písemnosti….., že pokud jsem v předchozí kauze tuto doručovací adresu rozdílnou od té uvedené v evidenci obyvatel soudu prokazatelně sdělila, tak měla být při zasílání korespondence soudu týkající se mé osoby použita.

 Pouze Okresní soud v Chomutově ji pro doručování z nepochopitelných důvodů vyloučil . Po mém návrhu na prominutí lhůty v soudním řízení z omluvitelného důvodu a v odvolání proti usnesení Okresního soudu v této věci, kdy jsem se domnívala, že nikdo v demokratickém státu nemůže přivést občana bez důkazů k odsouzení tím, že předem stanoví nepřekročitelnou a tedy nesplnitelnou podmínku v kauzalitě při nedodržení rovnosti zbraní, navíc u případu, kde již v minulosti 2 soudy rozhodly v můj prospěch.  Tedy mě, nebojím se říci, poškodil Okresní soud v Chomutově a to dvakrát. Čekala jsem, že i soud přizná pochybení a to včas a dle nálezu ÚS (o neprodlužování a způsobování mi ještě větší škody než je mi činěno). Můj návrh na pozastavení exekuce č.j. 26 EXE XXXXX/XXXX byl bez dalšího zkoumání  Okresním soudem v Chomutově zamítnut jen proto, že jsem v podání uvedla nesprávný paragraf o.s.ř. V zamítnutí však chyběla jedna velmi důležitá informace, že exekuce s tímto číslem jednacím se netýká mé osoby. Vzhledem k tomu, že mi není doručováno na mnou dříve uvedenou doručovací adresu do Prahy, tak jsem ono číslo jednací dostala zprostředkovaně s chybou. Teprve po telefonickém dotazu u Okresního soudu v Chomutově jsem se to dozvěděla. Na to jsem nebyla upozorněna, přestože to soud věděl. Tedy i odvolací soud obdržel nesprávné informace o čísle exekuce na mou osobu.

Toto trvá již skoro rok. Soudy vydávají usnesení, ale ani rozhodnutí o pozastavení exekuce dosud v mém případě nepadlo. Exekutor tvrdí, že mu nebylo doručeno rozhodnutí soudu(a to i přesto že jsem mu originál usnesení Krajského soudu v Ústí nad Labem sama iniciativně donesla).  Poté zase po skoro dvou měsících se vymlouval na spis nedodaný mu soudem. A já jsem na ulici. Devět nedoplatků za ubytování mám půjčku díky minulým soudům po celé republice tedy stát mě učinil zadluženou osobou bez přístřeší kvůli komunikaci s exekutorem mi hrozí zaměstnavatel výpovědí. Již dvakrát jsem byla převezena urgentně do nemocničního zařízení pro zkolabování organismu. Nemám na komunikaci s právníky, soudy (nález ÚS…nezpůsobit ztížení přístupu k soudu v mém případě nefunguje) nebudu mít na poplatek za poštovní schránku, přes kterou vedu komunikaci s úřady.

Presumpce neviny je uvedena v Listině základních práv a svobod v oddílu Právo na soudní a jinou právní ochranu. Tato listina, jako součást ústavy, je nadřazená veškerým zákonům. Tedy při zjevných pochybnostech o správnosti průběhu soudních řízení proti mé osobě by alespoň mohla být bez zbytečného odkladu odložena exekuce, která mě svými důsledky ničí a vyřazuje z normální společnosti.

Po státu ve znění platných zákonů budu nucena uplatňovat náhradu škodu a to za ztrátu důstojnosti, práce, poškození osobnosti a psychickou újmu způsobenou chybným výkladem o.s.ř. a zdlouhavým rozhodováním soudů o mých návrzích na řešení protiprávního rozhodnutí Okresního soudu v Chomutově vůči mé osobě.

Pro nedostatek financí je nad mou možnost doložit kopie všech dokumentů týkajÍcí se sporu

Přilohy:

Případ vedle případu, podobny, jako vejce, vejci.Nikoliv jednotky, tisíce, ale stovky tisíců podobných případů ve 4 milionů exekucí...

Končící nárůstem kriminality...sebevražd...

Autor: Jan Hurka | úterý 11.10.2016 9:02 | karma článku: 19,43 | přečteno: 416x
  • Další články autora

Jan Hurka

Co občan nesmí vědět…a co Fiala káže utajit…

O korespondenční volbě a jejích démonech tančících s kostlivci ve skříni. Vezmu to v úvaze velmi krátce. Naše vykutálená parta Klaunů, značně vynalézavě utajila mamutí problém.

22.1.2024 v 7:26 | Karma: 25,10 | Přečteno: 662x

Jan Hurka

Dinosaurům, chutná Fiala…

Už ucítil zatuchlou vůni doby minulé i on...Brontosaurus dávných, Temných časů. Časů kdy zde (ne)vládlo nic... Časů ...

8.12.2023 v 5:41 | Karma: 18,97 | Přečteno: 500x | Společnost

Jan Hurka

Opravdu to opravdu dokázal(i)…

Stvořit CIRKUS..On ředitel Modrého Cirkusu (zkr.MRC...), během několika měsíců dokázal se svojí Klauní svitou v představení světového unikátního kusu, nemajícího v análech dějin obdoby, rozplakat národ svým smíchem nad sebe samým....

3.11.2023 v 5:45 | Karma: 16,21 | Přečteno: 323x

Jan Hurka

Jediní Dezoláti a Dezinformátoři sedí ve vládě…

Nikoliv jako Straky, ale jako Supi jste se vrhli na tento národ zničit a rozkrást to, co ještě zbylo a fungovalo...Přitom stačí vládo NEKRÁST a peněz bude dost...

17.3.2023 v 7:08 | Karma: 22,81 | Přečteno: 546x

Jan Hurka

STB proti STB, Komunista proti Komunistovy…

Podivná to doba, opravdu, pár let stačilo, aby se opět prali komunisté o Hrad této země. Navíc jako sokové protichůdných politických stran tzv. (z)vůle lidu Země jménem Kocórkov...

26.1.2023 v 5:38 | Karma: 17,64 | Přečteno: 461x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 241
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1094x
Ač Krušnohorec odkojen vodou Teplou z Ohře osudem Moravan, žijící (převážně) v Praze. Optimista obklopený báječnými  lidmi. Abstinent, nekuřák, speleolog, příroda, technika, EU soudní dopisovatel,EU spol.na ochranu práv občanů, podnikatel