Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Rudolf Polanecký

4. 3. 2009 11:17
Pane Hůrko,

promiňte, ale váš článek je silně zavádějící a řekl bych, že z poloviny vylhaný. Jezdím MHD denně několikrát. Ještě jsem se za celý život nesetkal s tím, že by byl revizor agresivní, naopak agresivní jsou černí pasažéři. Jízdenku máte mít připravenou předtím, než vstoupíte do prostředku MHD. To platí nejen v Praze, ale po celé republice, takže nehoupejte o neznalosti.

Revizoři v metru působí u východu, párkrát jsem je zahlédl i ve vagonu. Nikdy ale nekontrolují na nástupišti a nebrání nástupu do vlaků metra. To je vymyšlené.

Vaše slova o nástupišti jako veřejném prostoru jsou naprosto zcestné, protože projdete-li "turnikety" v podobě strojků na označování jízdenek, nacházíte se v placené zóně a tam jste povinen se revizorovi prokázat platnou jízdenkou.

Navíc v Praze je již delší dobu možnost zaplatit tzv. sms jízdenkou.

Obávám se, že jste jel načerno, chytil vás revizor a vy ve svém naštvání jste sesmolil tento článek. Z diskuse se dá snadno poznat kdo jezdí načerno a kdo ne. Vy ano.

0 0
možnosti
H

hrabe.zeppelin

4. 3. 2009 11:21
Re: Pane Hůrko,

nemoznost zkoupit si lupen je problem dopravniho podniku... V takovem Brne napriklad lze zakoupit jizdenku u ridice, sice o neco draz, ale jde to...

0 0
možnosti
Y

Yloowa

4. 3. 2009 11:14
Buzerace místo prevence!

Příspěvek Superbay je přesně o tom. Předpokládám,že tento člověk je pravděpodobně revizor,proto to rozhořčení. Viděl sem je v akci mockrát,jsou sprostí,neurvalí,vybírají si oběti. Cikány ani bezdomovce si nevyberou. Nedávno si jeden vybral mě,trafiky byly zavřené jel sem tedy bez lístku. On šel rovnou ke mě řekl mi,že už podle ksichtu je mu jasné,že lístek nemám. Jednal sem s ním tedy stejně. Poslal sem ho do h...lu  a vystoupil. Přeci takovému dobytku nebudu ještě ukazovat doklady. Kdyby měl ten revizor uniformu,tak bych hned po nástupu do tramvaje šel k němu,koupil bych si od něj lístek a byl by klid.Ale to bych asi musel žít v civilizované a slušné zemi.

0 0
možnosti
TT

Třicetikorunové turné

4. 3. 2009 11:41
Re: Buzerace místo prevence!

Aha, takze kdyz jsou trafiky zavrene, tak si zrejme myslis, ze mas pravo jezdit nacerno, co ? ? ? ;-D A co automaty, taky nefungovaly ? ? ? ;-D

0 0
možnosti
BB

Psychoclown

4. 3. 2009 10:29
To je guláš

Hrozně blbě se to čte. Přirovnal bych to k "mletí páté přes deváté".

0 0
možnosti
JH

hurkajan

6. 3. 2009 2:38
Re: To je guláš

bohužel příběhy píše život s reklamací se prosím obracejte tam...

0 0
možnosti
DD

surfer27

4. 3. 2009 10:26
...

nejsem ten co permanentne jezdi bez jizdenky, ale obcas si dam trochu adrenalinu no a kdyz nejsou s fizlama tak je vzdycky vyfuckuju a kdyz jsou neodbytni, tak jak to oni umi, upozornim je ze pokud na me sahnou ci budou jinak branit v pohybu budu to brat jako utok a adekvatne se budu branit...(tusim ze utok zacina kdyz protivnik zvedne ruce do vyse ramen) za zadnych okolnosti sami o sobe nikoho nemuzou drzet a omezovat na svobode

0 0
možnosti
R

Rebecca.Styx

4. 3. 2009 10:57
Re: ...

Hlavně si přečti §13 trestního zákona znějící Nutná obrana.;-D Tam o výši sice nic ramen nepíšou, ale rozhodně se dozvíš, kdy smíš útočit:-) 

0 0
možnosti
S

supebay

4. 3. 2009 9:33
seš vul

Máš mít jízdenku;-O

MHD je služba a za ně se proste platí. To že ty spěcháš nikoho nezajímá. Pro hajzlíky a spekulanty s kecma o osobní svobode je MHD dražší. Přečetl jsem asi polovicu, kdy mně to přestalo bavit. Je to krávovina na krávovine. ;-€

0 0
možnosti
PV

grimosa

4. 3. 2009 9:46
Re: seš vul

není vul a má pravdu. Nepíše nic o tom, že by se mělo jezdit bez jízdenky! Píše jenom o tom, že revizoři nemají právo někoho zdržovat, pokud chtějí vidět jízdenku, není nic jednoduššího než nastoupit s kontrolovaným cestujícím a v soupravě jej v klidu zkontrolovat.

0 0
možnosti
H

hrabe.zeppelin

4. 3. 2009 9:26
Ja mam (a vzdy jsem mel) legitku

ale je fakt, ze jednou me s kamaradem arogance takoveho hnupa kontrolora na eskalatorech z metra zaskocila velmi. Posilneni neco pivkami jsme mileho hnupa capli za fligr a posadili na jeho asi nejdelsi skluzavku v zivote mezi schody. Frcel jak namazanej blesk ;-D

0 0
možnosti
AF

afk

4. 3. 2009 9:46
Re: Ja mam (a vzdy jsem mel) legitku

LOL obcas to nejaky arogantni individua potrebujou. kolegovi z prace sebrali v MHD mobil s SMSkou o zaplaceni jizdenky a zacali zbesile klikat, takze ji asi smazali. pak mu rekli, ze musi s nima jet dal. odesel. firemni mobil. za par hodin volala policie, ze tam 2 revizori zanechali "nalezeny" mobil.

co se tyka te skluzavky, nejsou tam ted takove nerez hroty uprostred? 8-o

0 0
možnosti
JJ

jita

4. 3. 2009 9:20
tlupy

Jeden čas jsem pracovala na Národní třídě. Po odpolední jsem měla velké fofry na autobus - měla jsem tak čtvrt hodiny na to, abych stihla autobus na nádraží Holešovice. Další jel za hodinu.  Do metra jsem nenastupovala na Národní, ale přeběhla jsem Národní a nastupovala jsem na můstku. Jeden den jsem měla opravdu smůlu. Byl 4. den měsíce to mají rojení. 1. skupina na můstku nad schody. Další skupina dole pod schody. Třetí na přestupu z B na C a poslední u výstupu směrem k autobusovému nádraží. Všude po mě chtěli jízdenku - 4x během čtvrt hodiny to je rekord, který se mi zatím nepovedlo překonat. Autobus jsem viděla jak odjíždí seshora z křižovatky a tak jsem rozhicovaná a zpocená čekala na další.

Druhý den jsem místo do práce mířila k lékaři s nachlazením jak trám. Rýma, bolest v krku, taková, že jsem nemohla mluvit a dorozumívala se posunky, nebo jsem psala do bloku.

0 0
možnosti
HC

Hanyz01

4. 3. 2009 9:24
gratuluju:-)

já mám zatím rekord jen tři kontroly (1. na muzeu na C, 2. na přestupu dole na A, 3. Staroměstská.) - někam se mi autem jezdit nevyplatí (typicky do knihovny), takže díky opencard rád přispěji manažerům DP na jejich luxusní dovolenou a nevadí mi, že jezdím v počmáraných špinavých vozech a neustále si musím hlídat šrajtofli.

0 0
možnosti
GN

pesimista1

4. 3. 2009 9:12
cizinci

Jednou jsem zažil, jak měl revizor snahu zkontrolovat mého italského známého.

Charakteristickým pohybem předložil ruku s odznakem. Ital věci neznalý odvětil pouze: "No. thanks" a bylo po kontrole.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

4. 3. 2009 9:18
Re: cizinci

A že ne;-D

0 0
možnosti
JD

icmek

4. 3. 2009 8:54
pane autore

jste jeden z lidí, co nechápou systém. taky jezdím na černo, někdy, ale na rozdíl od vás mám mozek, a dokážu pochopit co znamená slovo jízdenka. jízdenka je doklad o zaplacení služby, v tomto případě. a když jí otočíte, přečtete si, že jí musíte mít po celou dobu přepravy u sebe bla bla bla a možná tam stojí něco o tom, že jste povinen jí předložit ke kontrole zřízenci dopravního podniku, pověřené osobě. vymlouvat se, že pospícháte, je dost ubohé vzhledem k faktu, že pospícháte načerno. od dospělého člověka bych čekal rozum a čest, nikoliv tohle.

0 0
možnosti
K

kubíkjansů

4. 3. 2009 9:04
Re: pane autore

Rád bych se autora zastal: Kde je v článku jediná zmínka o tom, že on, nebo jeho přátelé jejichž příběhy popisuje jeli na černo????

0 0
možnosti
SA

sprav

4. 3. 2009 8:32
Mám jízdenku

a je zajímavé, ačkoliv vypadám jako člověk, který si jízdenky "ze zásady nekupuje", tak revizoři mají "pamatováka na xichty". několikrát jsem jim ukázal roční jízdenku a kupodivu procházím vcelku často okolo skupinky revizorů, kde se ne mně usmějí a nechají mě jít. Jízdenku jsem neukazoval asi tak rok, přičemž jezdím denně MHD...

Jinak s těmi žvásty s mlácením hlavou o zeď na Můstku, mimochodem, kde jsou u výstupu umístěny kamery nejenom Metra, která mimochodem mají připojení na Policii ČR, ale jsou tam i kamery městské policie a jen tak mimochodem velmi často tam jsou umístěny utajované kamery kriminální policie, které mají políčeno na kapsáře.

TEDY TOTO VAŠE TVRZENÍ POVAŽUJI ZA LEŽ!

Ano dříve se revizoři chvoali obča velmi divně, ale dnes již mají vytříbeno. Viděl jsem jak kasírovali skupinku cizinců a nechovali se k nim zrovna nepřátelsky. prostě neutrálně. buď zaplatí nebo volají policii...

0 0
možnosti
SA

sprav

4. 3. 2009 8:32
Mám jízdenku II.

K těm jejim oprávněním Vás odkazuji též na občanský zákoník, kde například § 123 uvádí: Vlastník má právo na ochranu proti tomu, kdo do jeho vlastnického práva neoprávněně,  § 417 Komu škoda hrozí, je povinen k jejímu odvrácení zakročit způsobem přiměřeným okolnostem ohrožení,  zasahuje. A k osobě revizora: §22 Zástupcem je ten, kdo je oprávněn jednat za jiného jeho jménem. Ze zastoupení vznikají práva a povinnosti přímo zastoupenému.

0 0
možnosti
  • Počet článků 241
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1094x
Ač Krušnohorec odkojen vodou Teplou z Ohře osudem Moravan, žijící (převážně) v Praze. Optimista obklopený báječnými  lidmi. Abstinent, nekuřák, speleolog, příroda, technika, EU soudní dopisovatel,EU spol.na ochranu práv občanů, podnikatel