Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

vver440

4. 3. 2009 8:10
já holotou už dlouho nejezdím

tak je mi to jedno:-)

0 0
možnosti
SA

sprav

4. 3. 2009 8:36
Re: já holotou už dlouho nejezdím

R^R^R^R^R^;-D

0 0
možnosti
PG

quido

4. 3. 2009 8:06
Nedá mi to nepřipsat svou zkušenost

mladá maminka s kočárkem a malým dítětem, ráda, že jí někdo pomohl do autobusu, ukvedlala kočárek na místo, tak, aby i lidé nastoupivší za ní mohli popojít dále do vozu vytáhne kabelku ze síťky kočárku, z kabelky peněženku, z peněženky lístek, otočí se, že jej v buse označí, ale ouha - "pan" revizor je toho názoru, že těch možná 200m, které již stihnul bus ujet, jízdou načerno a vymáhá po naší mladé mamince přirážku na jízdném .... No zkrátím to - na další zastávce milý "pan" revizor, ač nerad, s naší asistencí vystoupil ....

0 0
možnosti
SA

sprav

4. 3. 2009 8:36
Re: Nedá mi to nepřipsat svou zkušenost

Nic proti,ale odporuješ si... "ukvedlala kočárek na místo, tak, aby i lidé nastoupivší za ní mohli

popojít dále do vozu vytáhne kabelku ze síťky kočárku, z kabelky

peněženku, z peněženky lístek, otočí se, že jej v buse označí, ale ouha

- "pan" revizor je toho názoru, že těch možná 200m"....   TO TI LIDÉ NASTUPOVALI ZA JÍZDY?nebo ten časový sledy byl poněkud delší.

nechci se nějak zastávat revizorů, ale například mojí manželku, pokud jela s kočárkem a s dítětem, tak nekontrolovali nikdy. Zkrátka si jí nevšímali.... a to je ku prospěchu, protože je vidět, že jsou taky jenom lidi ;-D

0 0
možnosti
L

LuFa

4. 3. 2009 8:05
Jak potrápit revizora (kontrola jízdenek)

Příběh ze života:

Jak potrápit revizora (kontrola jízdenek) - http://lukas.faltynek.com/2007/12/02/jak-potrapit-revizora-kontrola-jizdenek/

0 0
možnosti
B

brabcak1

4. 3. 2009 7:44
Když jsme tak u toho

Když jsme tak u toho, v článku píšete, že spoje byly opožděné. Zajímalo by mě, když dopravní podnik tak své investice chrání a revizory staví na rovinu polobohů a svoji instituci vlastně taky, jak je to s nedodržováním jízdních řádů? Chápu že zácpy a pod. Ale tím, že si koupím jízdenku, párminutovou, hodinovou, měsíční atd. s DP uzavírám vlastně smlouvu. Zaplatím požadovaný obnos a za něj bych měl být dopraven v požadovaném čase na požadované místo. A pokud tomu tak není? DP porušuje naši smlouvu a měl by tudíž nějak kompenzovat ztrátu času jím způsobenou. Jednou jsem se na toto optal revizora v asi 20 minut opožděném busu, který mi měl navazovat na další mimo město a který jsem nestihl. Ten mozkový výplod toho pána jsem si měl nahrát a dát někam na youtube. Ne ale doopravdy, myslíte, že by se šlo s DP dohadovat o náhradu škody za neplnění jejich závazku?

0 0
možnosti
M

Martin5412

4. 3. 2009 8:36
Re: Když jsme tak u toho

Samozřejmě, že by šlo požadovat náhradu škody, nicméně v příslušných zákonech budou stanoveny určité časové tolerance (neznám je) a také určitě vyloučení náhrady z důvodů nepředvídaných událostí  způsobených třetí stranou (nehoda, dopravní zácpa, počasí).

0 0
možnosti
HC

Hanyz01

4. 3. 2009 7:15
zkušenost

Mohu říci, že jsem svého času hodně jezdil pražskou MHD a revizorů na úrovni jsem potkal jen pár (pozdrav, slušné oslovení  - jeden mě dokonce sám poradil, jak se dostat na jiný spoj, když jsem hledal v metru na infoceduli - klobouk dolů před tím člověkem). Bohužel ale většinou vidím akce, jak se pět chlapů vrhá na ženskou s dítětem, kočárem a taškama a prudí a prudí a prudí (a to ta paní lístek má).

Zatím si ovšem za jejich zády v klidu projde banda zlodějů nejmenovaného etnika, bezdomovec smrdící tak, až to vhání slzy do očí, případně ožralá a agresivní parta "fanoušků" ... Nikdy jsem nezažil, že by podobnou chátru revizoři prolustrovali. Tak až s tím začnou, třeba si jich začnou lidi vážit.

0 0
možnosti
P

plavunka

4. 3. 2009 6:29
Městská doprava

Kdysi jsem se bavila tím, že jsem revizory zaměstnávala velmi důraznými přednáškami o slušném chování. Když do mě v tramvaji strčil rukou, v níž měl odznak, spustila jsem hlasitě o tom, že se mě nemá dotýkat evidentně nemytou rukou, že pokud se mnou chce hovořit, může, ale musí začít pozdravem. Hned jsme navrhla, aby začal s mou kontrolou znovu a podle pravidel slušného chování, že čekám, že začne pozdravem, slušně mi vysvětlí, o co mi jde, nebude se mě při tom dotýkat.... a mezitím vždy přišla stanice. A nestalo se, že by ve voze zůstal.

Nyní ale už osmý rok pražskou hromadnou dopravu bojkotuji. Vím, že to není ekonomické ani ekologické, ale kam nedojdu pěšky, jedu autem. Jsem rozhodnutá téhle firmě nepřispět ani korunou.

Zkušenosti s revizory mám z Mnichova: revizor nastoupí, počká, až se zavřou dveře, nahlas se představí a požádá všechny, aby si připravili jízdenky ke kontrole. Slušné a korektní jednání. A nestane se, že by si kdokoliv stěžoval

0 0
možnosti
TV

tomtop

4. 3. 2009 7:21
Re: Městská doprava

R^

0 0
možnosti
F

FotoGraf

4. 3. 2009 2:36
sms-ka

ja jem poridil OpenCard s rocnim kuponem a je klid, uz me dva krat kontrolovali od jeji zakoupeni v lednu. Muzete si dat do mobilu to smskove cislo a kdyz vidite revouse, tak poslat sms a jakoze vam jeste neprisla odpovedna :-).:-)

0 0
možnosti
D

doktor_bota_2

4. 3. 2009 3:43
Re: sms-ka

SMS? Používám tento způsob pravidelně, nicméně... V metru jsem "zachraňoval" mladou holku před buranem, který na ni řval, že ho její vybitý telefon naprosto nezajímá a trval na občance. Když jsem ho upozornil, že si může tvrzení té dívčiny snadno ověřit telefonátem z další stanice, odsekl mi, že se do toho nemám srát. V nejbližší stanici holku vytáhl ven, šel jsem za nimi a teprve až jsem mu dost hlasitě vysvětlil, že pokud nesplní svoji povinnost, volám 158, ustoupil.

Prostě nejde o metodu, ale o lidi.

0 0
možnosti
N

na.mor

4. 3. 2009 0:34
Revizoři to také s námi nemají lehké

Jen na okraj, ono dělat revizora není také nic moc.

Situace kdy se člověk cca 1,6 m snaží zastavit upažením rozjetý metrákový kolos 1,95 m se zamlženými skly od brýlí plovoucí s odpoledním davem a tento reaguje na slovy "děkuji odznáček opravdu nechci" nic moc ;-)

Budiž mu útěchou, že jeho kolega byl výmluvnější a řekl ona kouzelná slůvka "kontrola jízdenek". Nevidoucí, ale ne hluchý jsem jízdenku ukázal a bylo po problému. Je fakt, že slova "ten balík si myslí, že tu prodávám odznaky" si mohl odpustit. Možná je mi polehčující okolností fakt, že bylo před volbama a jedinou "hromadnou dopravu", kterou používám za posledních deset let až nechutně často je letadlo.

0 0
možnosti
AA

alig agil

4. 3. 2009 0:09
Revizory neřeším

Jezdím trvale na černo.. z přesvědčení. Platil jsem jednou jako malý capart(15let). To mě v Jindřišské zatáhli dva revizoři - !!! z tramvaje !!! - do toho podchodu pod věží, večer, za tmy a tam mě drželi pod krkem - naprosto v šachu, navíc jsem byl mladý trdlo a neměl fyzické dispozice. A fingovali jakože volají policajtům, nebo jim prý mám zaplatit 500,-. Takže to jsem zaplatil, poprvé a naposledy. No a od té doby asi 40x ne. Bez násilí(mají ze mě respekt, nabral jsem nějaké ty fyzické dispozice). Ale revizoři jsou póvl, dno společnosti. Tuhle práci nemůže dělat nikdo normální, kdo to má v hlavě v pořádku. Jsou to bohužel vždy  jen pokaždé jiným způsobem zamindrákovaní lidé.

0 0
možnosti
AA

alig agil

4. 3. 2009 0:18
Re: Revizory neřeším

Pokud někdo holt ty dispozice nemáte, tak si pořiďte pepřový sprej za 50,-, v tržnici, army shopu, apod. No a pokud na Vás revizor sáhne, tak si ho vyndejte(sprej) a sdělte revizorovi, že další jeho dotyk bude znamenat Vaši nutnou sebeobranu:-))) tohle odradí i ty největší primitivy.

0 0
možnosti

Agia

3. 3. 2009 22:53
Taky jeden

Moje drahá maminka to jednou krásně vystihla: Revizoři (hlavně v metru) loví lidi jako zvířata. Stojí v rojnici achytají. Mamku takhle jednou zastavil naprosto obtěžkanou taškama s nákupem a dortem. Na černo nejela, a tak mu velice ráda všechny ty tašky i s dortem naložila, ukázala tramvajenku, nabrala je zpátky a odešla.R^

0 0
možnosti
TV

tomtop

4. 3. 2009 7:23
Re: Taky jeden

inteligentní ženská R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 241
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1094x
Ač Krušnohorec odkojen vodou Teplou z Ohře osudem Moravan, žijící (převážně) v Praze. Optimista obklopený báječnými  lidmi. Abstinent, nekuřák, speleolog, příroda, technika, EU soudní dopisovatel,EU spol.na ochranu práv občanů, podnikatel