Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

GUHU

3. 3. 2009 22:52
co je účelem tohoto článku?

Je účelem článku dát návod k tomu, jak jezdit načerno, tj. ohánět se tím, že revizor nemá právo zkontrolovat, jestli mám lístek? Nebo autor jen demonstruje svou jednoduchost úrovní své češtiny a slohovým výblitkem plným siláckých slov, polopravd a přibarvených hospodských historek?

0 0
možnosti
SB

SergeS

3. 3. 2009 22:38
... moje praxe

... Ja jsem 3 roky ( pocinaje 3 rokem SS a nez me to prestalo bavit ) jezdil na cerno ... a z toho co sem zazil neprijmneho revizora jednou .... jinak se vsechny usmlouvali na 20-200 Kc , ale byli prijemni ( kdyz sem se choval vstricne taky )

0 0
možnosti
MP

admiral666

3. 3. 2009 22:25
holy nesmysl!

mam nekolikrat overeno, ze kdyz je spech, vystoupi revizor klidne z vozu metra a necha si ukazat doklad behem vychodu ze stanice. nikdy nenechali nikoho prejet.

0 0
možnosti
MM

aarghot

3. 3. 2009 22:13
rev

revizory povazuju spolu s vetsinou policajtu za moralni odpad spolecnosti

0 0
možnosti
RH

retkini

3. 3. 2009 22:18
Re: rev

Já považuji za morální odpad společnosti toho, kdo pod rouškou anonymity internetových diskusí uráží jiné.

0 0
možnosti
MD

Fufen

3. 3. 2009 22:05
Jsem někdo, jsem Revizor, kdo je víc

Mě fascinuje že se tu všichni zastávají tak revizorů. Já mluvím ze své zkušenosti  když chtěl po mě revizor jízdenku řekl jsem že se momentálně držím tak ať počká než autobus zastaví a dále chtěl po něm průkaz tak jsem si musel vyslechnout řeči o tom jak jsem zakomplexovaný a to jsem se řídil jen jejich přepravními podmínkami. A dále proč nikdy nechcou nic od cigánů to jsou tihle lidé něco víc proč musím jezdit s člověkěm který fuká tolouen přímo ve voze proč ho nikdo nevyhodí no. Jo a jinak si nechte ty všeobecné kecy na moraváky tahle diskuze je o revizorech ne o Praze.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

3. 3. 2009 22:07
Re: Jsem někdo, jsem Revizor, kdo je víc

Já nechápu k čemu je dobrý chtít po revizorovi průkaz8-o

0 0
možnosti
LK

stock

3. 3. 2009 21:50
už jsem se lekl

po přečtení prvních dvou příspěvků, že je to tu plné podobných pak jako autor, naštěstí další diskuse ukázala, že opravdu stačí mít jen platný doklad, nicméně vím, že od tohoto autora už si nic číst nebudu, tohle naprosto vypovídá o jeho inteligenci

0 0
možnosti
KH

Tobinka

3. 3. 2009 21:26
tramvajenka

Také mi vadí, že existují nepostižitelní pasažéři cizinci a ...ehm... nepřizpůsobiví spoluobčané.

Ale tohle fandění černým pasažérů a vyprávěnky, kdo kde napálil revizora, nechápu. Celý život platím tramvajenku. Jednou jsem zaplatila i pokutu, holt mi ujel kupon o pár dní, ale nevyšilovala jsem - byla to moje chyba.

p.s. Pane autore, nejste Moravák žijící v Praze. Namlouvat si to můžete, ale pro všechny ostatní už jste Pražák. Víte ten, co žije z peněz zbytku republiky, létají mu pečení holubi do huby a tak... A jako takový, nechcete už říkat té věci, co po vás chtějí oškliví revizoři,

tramvajenka? Čistě pro ten pocit;-D

0 0
možnosti
JK

Amianus

3. 3. 2009 21:14
To je zase mindráček...

Milý pane, rád bych Vás upozornil, že trestný čin pohrdání soudem podle trestního zákona, konkr. § 169b zák. 140/1961 Sb. je definován takto:

Kdo opakovaně závažným způsobem ruší jednání soudu, nebo kdo se opakovaně při takovém jednání k soudu chová urážlivě nebo soud znevažuje anebo kdo opakovaně jednání soudu zmaří,bude potrestán odnětím svobody až na dva roky nebo peněžitým trestem.

Klíčové je tedy slovo OPAKOVANĚ!!!! Tedy za JEDEN pozdní příchod nemůžete být trestán dle Vámi uváděného trestného činu. Nenechte si tedy příště v hospodě u piva věšet od kamaráda bulíky na nos...:-)

0 0
možnosti
TN

Tomáš Nemravný

3. 3. 2009 21:10
Autor bude asi pako

Jezdím MHD denně a nejen v Praze, revizoři si mne většinou nevšímají a pokud ano, rozhodně se nechovají tak, jak je v článku popisováno.

Takže problém bude asi na straně pana autora, zřejmě při cestách kravským potahem ve své domovině není na revizory zvyklý a svůj šok při setkání s nimi dává dost nevybíravě najevo...

0 0
možnosti
D

dnb/

3. 3. 2009 21:03
čoveče,

jízda načerno se musí umět. a když vás vyčápnou, vaše blbost. ale hlavně nebrečte ve stylu "to né já, to vón." :-©

0 0
možnosti
  • Počet článků 241
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1094x
Ač Krušnohorec odkojen vodou Teplou z Ohře osudem Moravan, žijící (převážně) v Praze. Optimista obklopený báječnými  lidmi. Abstinent, nekuřák, speleolog, příroda, technika, EU soudní dopisovatel,EU spol.na ochranu práv občanů, podnikatel