Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

B-Rumla

3. 3. 2009 10:59
Ubohé

Dokud budou lidi nadávat revizorům, bude hrdina každý, kdo se jim postaví. Proč společnost fandí víc černým pasažérům?

 

Byli by revizoři takoví, i kdyby lidi nepodváděli? Kdyby lidi nejezdili načerno, potřebovali bychom revizory? Kdybychom se nebáli revizorů, kupovali bychom lístky? Pláčete na nesprávném hrobě, poděkujte černým pasažérům.

0 0
možnosti
A

aaaaaaaaaa

3. 3. 2009 10:57
Jsou nedoktnutelni, je to asi elita mezi lidmi

Mam podobnou zkusenost. Kdyz me kdysi v metru pred eskalatory oslovil jeden ze dvou revizoru, udelala jsem bohuzel jeste dva kroky, nez jsem zastavila a to byla chyba, hned me chytil a doslova hodil na stenu. Kdyz jsem se ohradila a chtela po nem prukaz, odvetil mi, ze prukazy ukazuji jen na pozadani. Musela jsem tedy pekne poprosit o predlozeni jeho prukazu. Ja jsem platnou jizdenku samozrejme mela. Poslala jsem pak pisemnou stiznost, na kterou mi odpovedeli, ze revizor se niceho nedopustil a prukaz mi ani neukazoval, protoze jsem ho po nem ani nechtela. Takze asi tak. Oni jsou proste nedotknutelni. Od te doby, vyzaduji prukaz vzdy a kdyz ma revizor na hlave cepici, trvam na tom, aby si ji sundal, abych ho mohla poradne porovnat s fotkou na prukazu :-) Aspon se tim trosku pobavim :-)

0 0
možnosti
R

Rudá_záře_nad_Kladnem

3. 3. 2009 10:55
Mám rád vesnické krmiče krav co přijedou do Prahy,

myslí si, že si nemusí kupovat lístek do MHD a revizor nic nezmůže.

To pak končí mlácením dotyčného o zeď. ;-D

0 0
možnosti
S

sedlak.cupera

3. 3. 2009 10:37
člověk musí mít určitou duševní poruchu

aby dělal revizora, typ této práce..že se pak špatně projevuje v mezilidských vztazích je nepřekvapivé...trošku mě překvapuje že policie byla proti revizorovi někdy, páč já slyšel zas opak, že revizoři a poldové si jdou pěkně na ruku

0 0
možnosti
ML

MarekLucin@seznam.cz

3. 3. 2009 10:34
Smutná pravda

Výborný článek.

Žel podobné věci se stávají i v jiných městech.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

3. 3. 2009 10:33
Žiju tady osum let..

a vím co je to za sebranku.;-€ Přesto si odemne většinou "vyžrali" hořký kalich trapnosti, kterou si zaviní sami. Tihle primitivové musí hrát roli, která se jim často vymkne z rukou.;-D:-P;-)[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 241
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1094x
Ač Krušnohorec odkojen vodou Teplou z Ohře osudem Moravan, žijící (převážně) v Praze. Optimista obklopený báječnými  lidmi. Abstinent, nekuřák, speleolog, příroda, technika, EU soudní dopisovatel,EU spol.na ochranu práv občanů, podnikatel